BEDRE BILDER – STREKKMERKER FØR // ETTER

annonse

Hei!

Etter sist innlegg om Bio-Oil var det flere av dere som etterlyste et litt større bilde hvor man kan se etter-resultatet mitt, så det har jeg knipset i dag. Jeg har påført Bio-Oil to ganger per dag i nesten ett år, men jeg fikk resultat etter et par måneder.. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok for å være ærlig, men det gikk relativt kjapt og jeg kunne merke at strekkmerkene bleknet underveis i prosessen. Men jeg mener å huske det var etter to måneder? Jeg har uansett brukt Bio-Oil fast en stund nå, og det blir bare bedre og bedre resultat! 

Jeg fant dette bildet langt bak i arkivet, som faktisk er låret mitt for.. snart to år siden? Så forskjellen har blitt enorm etterhvert!


 

Akkurat denne flasken på bildet under har jeg brukt hver dag i to måneder, og det sier vel sitt om hvor lite produkt man trenger å bruke hver gang! Det er altså prisvennlig, og holder lenge. Man kan jo nesten ikke se at jeg har brukt noe! 

Jeg trenger faktisk ikke mer produkt enn som så for hver gang! Da er det nok til å dekke begge lårene. Jeg har nylig begynt å smøre Bio-Oil på hals og brystkasse, der har jeg en del ujevne hudtoner og linjer. Jeg har ikke gjort dette lenge nok til å vise dere resultat (men det kommer!), men jeg kan allerede se en forbedring. Altså jeg lover dere.. Dette produktet er SÅ bra!


 

Bio-Oil er den mest solgte arr og strekkmerke kremen i over 20 land, og den kan også brukes for å forebygge. Den er veldig populær blant gravide kvinner, men kvinner i alle aldre elsker den – inkludert meg selv 🙂 Er du enda i tvil? Ta et kjapt søk i for eksempel facebook gruppen “beauty addicts”, da vel! Om du søker Bio-Oil der vil du finne flere hundrevis av jenter som snakker varmt om produktet. Det kan ikke være feil!

 


 

Du kan kjøpe Bio-Oil HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg