kan ikke være flink på alt

annonselenke

Faen dere, nå har mitt eget personlige helvete med pollen begynt.. Øynene er røde og renner, og jeg nyser en gang i minuttet cirka. Jeg var helt tett og kunne nesten ikke puste da jeg våknet i morges, og det blir bare verre 🙁 Haha, tenk for et par år siden, da rullet jeg rundt i gresset og hadde ingen bekymring i verden. Hadde jeg gjort det nå ville jeg sikkert ha dødt. Samtidig er jeg glad for at trærne har blitt grønne og sommer ser ut til å komme på ekte, folk rundt meg blir glade i alle fall. Jeg får prøve å være positiv, haha. 

På gatene i Stockholm! Kjole HER. 

Ellers har jeg jobbet hele dagen, det er så slitsomt å ikke få fortelle dere hva jeg gjør – for det er SÅ mye å fortelle! Om dere følger meg på snapchat fikk dere likevel et lite hint, nemlig et bilde av en gitar og et piano.. Hmm 🙂 Bildet under er fra en lunsjpause, han jeg er med suger å ta bilder og disse to i innlegget er de beste av totalt 30 stk. Well well, man kan ikke være flink på alt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg