> STOCKHOLM

// annonselenke

OK dere, nå stresser jeg voldsomt. Jeg spilte som sagt på Tryvann i går, og ble så klart litt sliten etter det, dro rett hjem men fikk IKKE sove selv om jeg måtte opp klokken 06 for å gjøre meg klar til Stockholm. Jeg rakk flyet akkurat og er nå altså i Sverige, men da jeg kom frem hit fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne sjekke inn på hotellet før klokken 14. Jeg satt altså i over tre timer og surret i resepsjonen, med en person ved siden av meg som stønnet høyt // lagde sexylyder ut i luften hver tredje minutt. Haha.. Jeg har hatt bedre søndager. Men nå er jeg på plass, så dette blir bra. 🙂 

Slenger med et random bilde fra snapchat tidligere i dag. Toppen finner du HER . (annonselenke)

Uansett, jeg er i Stockholm for å jobbe, på en såklart “hemmelig” jobbreise. Man får ikke si noe før det er klart, vettu! Dette er andre jobbreisen jeg gjør hit i år, og jeg gleder meg så mye til å fortelle dere hva jeg jobber med. Jeg lover det ikke er noe uinteressant, haha. Jeg hater / elsker når bloggere sier de jobber med noe helt sjukt og teaser leserne noe voldsomt, så er det.. ingenting? Eller, noe man i det minste kunne ha fortalt og ikke hadde trengt å holde hemmelig? Well well. Jeg hadde holdt helt kjeft om det ikke var for at jeg faktisk måtte reise hit for å jobbe, men.. Dere får vite snart!

vi snakkes, nå må jeg løpe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg