jeg reiser jorden rundt om en måned!

Som jeg nevnte for dere litt tidligere skal jeg reise jorden rundt og har derfor tatt en del vaksiner og medisin i dag. Jeg ble helt slått ut av det, og nå føler meg egentlig litt full. Haha. Så jeg holder sengen i dag, tenker jeg – men jeg kjenner meg selv og jeg kommer sikkert til å ende opp med å være sosial uansett, selv om jeg ikke burde. Men, på snakk om reisen jorden rundt. Jeg skal være med på ett tvprogram i regi av NRK, som jeg gleder meg masse til. Det er et helt nytt konsept i Norge og jeg reiser med en annen kjendis, mer enn det kan jeg ikke si. Og nei, det er ikke et reiseprogram haha.. Det bare skjer over alt i verden. Spennende! Vi reiser i slutten av mai, og jeg skal så klart blogge når jeg er på tur også. 

I gutteboxer som vanlig. Det er så mye deiligere å gå med! Forstår meg ikke på jenter som går med string hver dag. En tråd inn i rumpa, hvor deilig liksom hallo. 

Forresten, så er min “get to know me tag” video ferdig, og kommer opp i natt. Forresten nummer to: JEG SPILLER PÅ TRYVANN I MORGEN! På den store scenen (det er kanskje bare en scene?) fra klokken 21. Jeg tar med meg mange venner, blant annet Vegard Harm, Fetisha, Gisle (altså “jævla homo”) +++. Fun fun 😘😘 Regner med å se masse fulle og glade russ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg