EN STOR ÆRE FOR MEG

Jeg blir ofte spurt om jeg synes det er slitsomt at folk kommer bort til meg for å snakke og ta bilder hele tiden – svaret der er som regel nei. Jeg synes faktisk det kun er slitsomt i ett tilfelle: om folk er kjempefulle og spydige men likevel skal ta masse av tiden min på tullsnakk og bilder (de sier ofte ting som “jeg aner ikke hvem du er, hater blogger, bloggere er dumme, jeg liker mest rallycross, men jeg har en kompis som har en bror som har en katt som leser bloggen din så kan vi ta selfie). Da blir jeg irritert. Men alle mennesker er vel ulike!  Funfact:  jeg tok bilde med fotballfrue en gang før jeg ble kjent selv, og da skalv jeg så mye på hendene av nervøsitet at bildet er så skurrete at man ikke kan se hvem noen av oss er. Jeg måtte i tillegg mote meg opp i 15 minutter før jeg turte å spørre, haha.. 

På boksignering derimot, der er alle hyggelige! Og ingen er fulle, i alle fall så vidt jeg vet hehe. I går hadde jeg siste stopp på bokturneen med destinasjon Stavanger, og det var så fint! Jeg elsker stavanger, de søte folkene og den fine dialekten. Jeg møtte i tillegg flere jenter som hadde bilde av meg på russedraktene sine, hvor fantastisk kult er ikke det? Det var virkelig en stor ære. Jeg fikk kjempelyst til å dra hjem å ta masse selfies for å havne på flere russebukser, lol. 

se på dette nydelige mennesket med både meg, hello kitty og NOAH på drakten sin <3 <3 Vi kunne sikkert blitt gode venner!

 

Det er litt trist at boksigneringsrunden er over, men snart kommer jo boken i pocket. Og ikke minst lydbok! 🙂 Så jeg er ikke helt ferdig med maset helt. Nå skal jeg sove litt! Jeg har tatt vaksine i dag + medisin og ble helt slått ut av det, jeg skal nemlig reise “jorden rundt” om bare en måned! AMAAAAAAZING 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg