DETTE MÅ JEG HA MED MEG PÅ REISE!

annonse

I min jobb er jeg mye på farten, og ingen dager er like. Det siste året har jeg kombinert jobben som blogger med å være dj, foredragsholder, forfatter og tv-jobber, det innebærer mye reising, og jeg har alltid med meg et par produkter i veska. Da er jeg klar for alt! Dette er produkter som alltid er med meg på reiser, men også mye i hverdagen. Det er så greit når jeg skal pakke lett, og likevel må være klar for både hverdag og mer festlige aktiviteter. Men, disse produktene passer jo dere også! Om du er russ snart, eller om du kombinerer skole og jobb, er mye på farten generelt eller kanskje skal reise bort en helg – disse produktene er perfekte! Alle produktene er fra coverbrands, og du finner hele utvalget deres av sminke her. 

I min hverdag er det ofte lite søvn og mye flyreiser – og det HATER huden min. Derfor er det perfekt å ha med seg disse to! Maskeraide All Eyes On Me motvirker mørke ringer og poser under øynene, som er perfekt om du ønsker å se litt mer våken ut. Maskeraide Pre Party Prep​ er også skikkelig god, og fuktighetsgivende! 

theBalm TheManizer Sisters: dette er de beste highlighterne, og i dette settet får du med alt du trenger! Både en bronzer, highlighter og en blush. Jeg har brukt den i dag, og bruker den hver dag. Om du kjøper denne, har du alt du trenger! Man bruker også så lite produkt hver gang for å få et fint resultat, og derfor holder en pakke lenge. Som øyenskygge har jeg forresten brukt Nyx Love in Rio i fargen Skinny Dip. Den kommer også i en liten og lett forpakning som er grei å ha med på tur. 

Meet Matte hughes set  – dette er, som navnet sikker tilsier – et sett med 6 matte lipglosser. Her får du de fargene du trenger, i en enkel og lett forpakning. På bildet over har jeg brukt fargen SINCERE! Det jeg liker så godt med disse er at de ikke blir tørre, selv om de er matte. De er behagelige å ha på, og holder lenge. På bildet over hadde jeg hatt den på meg i rundt to timer, og drukket vann i mellomtiden for å nevne noe. Overse hånden min, hehe. Det er fort gjort å grise litt med leppestift uten at man merker det helt sjæl. 

Slay all day lemongrass er viktig å bruke om du vil sminken skal holde hele dagen! En settingspray som på toppen av det hele lukter veldig digg. Perfekt å freshe seg opp med på fly, på russetreff etc, og den gjør også slik at sminken holder hele dagen. 🙂 

Og sist, men ikke minst – min ELSKEDE tørshampoen Batiste Rose Gold! Jeg klarer ikke å bruke noe annet merke, for dette er den beste tørshampoen som finnes. Jeg bruker to bokser i måneden, jeg må spraye meg til og med rett etter å ha kommet ut fra dusjen. Gir håret volum, og det ser freshere ut. Jeg bruker jo parykk, men har denne i parykken også for at håret skal se mer ekte ut, skape volum osv. Før vasket jeg jo bare mitt eget hår en gang i uken, og da var denne en lifesaver. Jeg vet seriøst ikke hva jeg gjorde før jeg fikk tørshampo inn i livet mitt. 


Rabattkode «SEReise»  gir 20% rabatt på hele nettbutikken ut 27.04. NB! Gjelder ikke NYX,  Jeffree Star, C, ghd, Lulu`s eller salgsvarer.) Du finner hele utvalget HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg