en bedre dag

Jeg har en annen følelse i meg i dag enn jeg har hatt på veldig lenge. Det var så godt å åpne seg på bloggen igjen, fortelle dere hva jeg føler og få råd tilbake. Det har vært utrolig slitsomt å gå rundt i ett år uten å bry seg om noe særlig, men det siste døgnet har det føltes litt bedre. Jeg føler meg glad og lett i kroppen, og deeet er lenge siden. Jeg er plutselig takknemlig for ting jeg får oppleve og livet jeg har. Nå håper jeg bare det kan vare, eller at disse dagene kan komme litt oftere. Jeg har forresten bestemt meg for å være i Harstad til i morgen tidlig, jeg skulle egentlig reise hjem til Oslo ikveld. Men jeg orker ikke å pakke enda, haha.. Pluss, jeg har filmet en sånn “get to know me tag” og var dårlig på å planlegge, så tiden strakk ikke helt til og jeg utsatte flyet mitt. Det er greit, da 🙂 

Det blir godt å være med familien en ekstra dag! Og så er jeg glad fordi jeg føler meg pen i dag. Haha, herregud.. Men det må da være greit! Alle skal være så politisk korrekte på blogg for tiden og ikke nevne noe om utseende, men det er jo sannheten.



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg