Kevin, en simpel jente og rastløshet

Siden sist har jeg blant annet spist Sushi og posert som en turist som aldri har vært ute blant folk og sett noe som helst spennende. Den nye sushi “resturanten” i Harstad har sånn rullebånd hvor man bare plukker maten man vil ha, noe som var gøy i cirka to sekunder før man begynner å spise alt mulig rart man egentlig ikke liker, kun fordi det passerer deg på rullebånd. Med andre ord: jeg spiste brownies, vårruller og sushi. En ganske merkelig mix. 

Her spiser jeg vårrull og tenker på mitt nye kallenavn: Kevin. Anne-Sofie og jeg har cirka en MILLION kallenavn på hverandre, mitt nye er altså Kevin fordi hun sa “get in” til meg da vi skulle sette oss, jeg trodde hun sa Kevin, og slik ble et nytt navn skapt. Kevin høres ut som en slitsom person å være venn med (beklager til de av dere som heter Kevin), men jeg kan bare se for meg en mamma rope KEVIN!!!! :@ og kjefte. Om du heter Kevin og tok dette veldig personlig: tenk på at jeg nettopp fant ut at et spa i england heter Sophie Elise Beauty, og har en ganske stygg logo. 

Jeg tror helt ærlig ingen har det så morsomt sammen som oss – men det tenker vel alle venner. Dere synes jo ikke dette er morsomt i det hele tatt, likt som jeg svært sjeldent synes andre mennesker med interne spøker er morsomme. Faktisk hater jeg folk med interne spøker. 

Jeg kjøpte meg en ny bok også! Jeg elsker forfatteren, og vil helst ikke innrømme det, for det er kanskje flaut å like så “simpel” litteratur. Men hva kan man si? Jeg er en simpel jente som liker simple ting, skyt meg. Listepop og klissete romaner, come at me! I mitt hipster-fikserte miljø er det lett å miste grepet på at man egentlig ikke er så veldig kulturell, hehe. 

Jeg har også vært hos farfar og farmor. Vi har det så koselig sammen og jeg hadde ikke lyst til å dra hjem! De av dere som har lest boken vet jo om forholdet mitt til disse, og hvor viktige de har vært, og er, for meg. Her har vi akkurat snakket om noe, og vært enig i absolutt alt hverandre sier, haha. Jeg liker å tro at vi diskuterer og lærer av hverandre men vi er jo bare enige hele tiden..

På kvelden dro jeg ut. Det var gøy! Utestedet “verftet” i Harstad gjør en god jobb med å booke kule dj-er og ha eventer, noe det har vært lite av i byen tidligere. Jeg drar alltid dit når jeg er ute her, og så tar jeg gjerne turen til Nordlenningen før kvelden er over, haha. Som sagt, vennene mine liker ikke at jeg alltid vil dit, (tenk brun pub og man møter gjerne foreldrene sine der), men jeg synes det er kos. Bildet under er hentet fra snapchatten min (sophizzleyo heter jeg der), og er fra førfesten hos Lotte. 

Og til sist: denne sangen får meg ALLTID i partyhumør. Sett den på, og jeg garanterer at du får lyst til å gjøre noe. Enten trene, feste, sende melding til noen du liker eller hva det måtte være. Den gir meg rastløshet på en behagelig måte. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg