Kylie Jenner burde ansette meg

Den neste som burde bli ansatt hos Kylie Jenner for å ordne parykkene hennes heter Sophie Elise Isachsen. Jeg har blitt så sjukt flink på det! Altså, dette er en parykk. Faktisk er det denne parykken, og så har venninnen min klippet den til litt. Jeg tenker å lage en youtube-video hvor jeg viser hvordan jeg gjør det, trykk tommel opp på dette innlegget om du er interessert i å se det. 🙂 Det er fint, ikke sant? Og det beste må være: null slitasje på eget hår. 



 

Jeg liker å ha dette litt kortere håret, men bare i små perioder av gangen. Derfor passer parykk perfekt! Jeg eeeeeeelsker langt hår som jeg kan krølle og style, men det er fint å vite at jeg passer i kortere også – sånn for framtiden, liksom. Jeg synes riktignok jeg ser mer “voksen” ut med kortere hår, og det vet jeg ikke helt om jeg liker, hehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg