KINODATE

Hei folkens! Jeg kom akkurat hjem etter en lang dag med først jobb, så kino, så jobb igjen (med jobb mener jeg møter). Men, kino var hyggelig! Jeg så La La Land, og jeg likte den faktisk veldig godt. Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å gjøre det, jeg så for meg en veldig romantisk film med alt for mye “kjærligheten overvinner alt”-snakk, hehe, men den var visuelt vakker og fengende fra første sekund. Musikaler er så koselige, på ett vis. 

Forresten, hvorfor har ingen fortalt meg at man kan DRIKKE på kino? På vika kan man tydeligvis det, og hvorfor jeg ikke har fått det med meg før nå må gudene vite. Det var så kos å ta to glass vin til en god film! Det blir litt mer skravling og flere toalettpauser, men det tåler man. 

Jeg matchet stolen med både klærne og neglene, hehe. Absolutt planlagt.


Nå skal jeg vaske klær, lage middag og andre helt “normale” ting 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg