der hjertet mitt hører til


Nå er jeg i Mo i Rana! Det føles alltid så rart å være i nord-norge uten å dra hjem til familien. Jeg sverger hver gang jeg ser fjellene, snøen, puster den friske lufta og hører dialekten føler jeg meg som et barn igjen. Jeg vil bare få en klem av mamma, haha.. Jeg elsker nord! Det er så nydelig vakkert her, og jeg hater at jeg ikke satt mer pris på det da jeg bodde hjemme. Da HATET jeg nord-norge. Oslo er fint og bra, Oslo er hjem, men hjertet mitt banker for nordre del av polarsirkelen om man kan si det sånn.

Jeg landet her for et par timer siden, og har vært ute å spist nettopp pluss lydsjekk på klubben. Her kommer ett lekkert bilder fra da jeg skulle spise torsk og var happy med det. Toppen min er fra Ebay, det var mange som spurte på instagram. Dessverre har jeg ikke link, men dette må være et av mine beste ebay-kjøp noen sinne. Den er SÅ behagelig! Og prisen? 100 spenn, inkludert frakt. Kupp!


 

Som sagt er stedet Niveau fra klokken 00:00 i kveld! Det blir gøy, og jeg gleder meg. 🙂 Jeg spiller her i morgen også, men da er det ID: 20! Og, ikke glem boksigneringen min på ARK i morgen, da. Fra klokken 12 på formiddagen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg