Jeg vet ikke helt hva jeg er

Hei alle sammen!

Jeg var hos healer i går kveld, og det var interessant og rart som alltid. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvor jeg ligger på skalaen, er jeg spirituell eller ikke? Jeg føler meg åpen for det meste, men samtidig trenger jeg bevis på alt. Jeg tror på tankens kraft, men det er begrenset hvor langt jeg strekker meg. I går begynte vi å snakke om kvister og da meldte jeg meg litt ut, hehe. UANSETT, etter å ha vært hos healeren ble jeg liggende å fundere en stund, og sov derfor ikke mange timer i natt. Og de få timene jeg fikk slappet av? Vel, da drømte jeg de rareste ting. Jeg drømte at jeg var 17 år, og ble tvunget til å spille inn Britney sin låt “im a slave 4 u” med tilsvarende musikkvideo. Lol, mamma og pappa ble såååå skuffa i drømmen. De skulle bare ha visst hvilken datter de har i virkeligheten, hehe.

T-skjorten skal liksom være morsom, siden jeg har skrevet bok og alt det der. 
 

Ellers går det bra med reguleringen nå, jeg klarer å spise halvveis som normalt. Jeg savner knekkebrød og det er nok enda et stykke til jeg kommer dit (og det fester seg sikkert smuler i tennene?). Enn så lenge koser jeg med polarbrød 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg