my lips

Jeg får sikkert – uten overdrivelse – hundre spørsmål per uke om leppene mine, og selv om jeg har skrevet dette flere ganger kan det vel ikke skade å ta det en gang til! 🙂 Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det “skal” gjøre (etter 6 måneder). Når det er sagt så har min “reise” med restylane vært ganske jævlig, jeg har hatt så mye problemer! Stoff som har samlet seg over og dannet skygger over leppa (det lignet på bart), skeive lepper, klumper, heng på den ene siden, veldig duckface som ikke ser naturlig ut, osv osv.. Dette kommer nok av at jeg begynte så ung, eller at jeg bare tok for mye for ofte. Det burde ikke være 18 årsgrense på restylane, man er ikke ferdig utviklet da og om man først ødelegger vevet i leppene er det vanskelig å reversere. Uansett om jeg hadde følt behovet for større lepper nå hadde det vært lurest å la være, tror jeg. De har tatt så mye skade fra før. Så vær forsiktige. 🙂

Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut. Behandlingen gjorde jeg hos Sol Permanent Makeup her i Oslo – det var lang venteliste, men verdt det! Og reguleringen “hjelper” faktisk litt haha, leppene hovner litt opp – så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! Da jeg tok fillers den siste tiden var det hos Aestetic Clinic, dette var ikke spons og jeg går enda til samme salong og pleier (Christine) for huden min. Det var hun som hjalp meg å rette opp i leppene mine da de var skeive og har gjort dem slik de er nå. Jeg kommer sikkert til å få kjeft for å i det hele tatt nevne det, men men. Husk at leppene er en skjør del av kroppen som fort kan endres for alltid, selv om behandlingen er midlertidig. Det visste ikke jeg da jeg var 18! Jeg skriver dette fordi jeg tror ingen 18-åringer blir påvirket av snakk som “du er fin som du er” eller “det er en sjuk verden” for det vet vi jo. Jeg må slutte å være så feig å heller skrive det jeg tenker, hehe. 

SMAAASK.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg