PARYKKSAMLINGEN MIN

Da jeg først begynte å leke meg med parykker i fjor så det helt jævlig ut. Dajana lo meg seriøst midt i ansiktet da jeg stolt skulle prøve min første parykk hjemme hos henne, haha.. Hun bare “nope”. Så jeg la det bort for en stund, og ventet et par måneder med å prøve igjen. Og ved ren tilfeldighet fant jeg en teknikk som nå har gjort meg til ett parykkgeni, om jeg får si det sånn! Det er helt umulig å forklare i tekst, men jeg skal vise dere på video en gang i nær fremtid om det er av interesse? Alt jeg så på youtube funket ikke i det hele tatt, jeg måtte bare finne på noe selv. Nå er det i alle fall over og ut med extensions for min del, og mitt eget hår får hvile fra både varmebehandlinger, farging og slitasje under parykkene i månedene fremover. 🙂 

Her er min samling av blonde parykker (ja, de henger faktisk sånn til vanlig, men jeg tar de ned når jeg får besøk om ikke begynner alle å prøve dem hele tiden..) Jeg har i tillegg en blå, en rosa og en brun. Parykkene er fra ruhs i Oslo, powderroom, uniwigs og freedomcoture! Favorittene er ruhs og freedomcoture, de er også dyrest. Når det kommer til parykker får man virkelig det man betaler for.. Jeg bruker aldri parykk når jeg bare surrer rundt hjemme, heller ikke når jeg trener, tar solarium eller sover. 


 

Her med en av de nye parykkene som jeg hentet på posten i dag! Fra powderroom. Et av mine mål her i livet er å få et “glamroom”, jeg har så mye sminke og skjønnhetsgreier at jeg lett kunne ha fylt et helt rom. LETT. Og da skulle jeg også hatt en makeupartist som fikset meg hver eneste morgen. Eller ja, Dajana. Hun får med andre ord ikke ha et liv, haha. Det får bli i den neste leiligheten min! 

 

1 kommentar
    1. Er det syntetiske eller bare ekte hår du kjøper da ? Nå er jeg på utkikk etter parykk pågrunn av hudsykdom 😭 og klippet bort alt håret igår kveld , jeg er usikker på valg av parykk så har du noen tips ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg