NYHETER – JEG HAR TESTET SMINKEN TIL JEFFREE STAR!

//annonse

Dette har jeg faktisk gledet meg veldig til – jeg har fått testet noen av nyhetene hos Coverbrands som er så flinke til å oppdatere sortimentet sitt med de hotteste nyhetene innen beautyverdenen – nå sist har de fått inn blant annet Jeffree Star, Morphe, Winky Lux, Gerrard Cosmetics osv. Dere kan sjekke ut alle nyhetene her, eller scrolle videre for å lese om mine favoritter. ♥ 

Jeffree Star Beauty Killer Palette er så sykt fin! Ved første øyekast tenkte jeg kanskje fargene var for ekstreme for min smak, jeg liker mest bruntoner. Men der tok jeg feil! Nå har jeg riktignok kun benyttet meg av fargene confession, rich bitch og courtney så langt, men de er så pigmenterte, gode og blender så fint at jeg gleder meg til å teste ut de andre også. Jeg er sikker på resultatet blir like fint der også. 🙂 På bildet over kan dere se meg med fargen confession blendet svakt ut over hele lokket. Denne paletten kan jeg sikkert ha i et par år, man trenger så lite produkt hver gang. All sminken til Jeffree Star finner dere HER! 

Milani Conceal + perfect 2 in 1 har jeg allerede vist dere på snapchat, men jeg tenkte å vise den her også. Den dekker nemlig så bra, og den beste måten å demonstrere det på er vel å dekke tatoveringen min? På bildet over kan dere se ett lag foundation, og tatoveringen min er allerede så mye svakere. Jeg bruker fargen 02 natural som er grei å ha i ansiktet (der bruker jeg ofte spraytan), men den er litt for mørk for armene mine som dere ser. Men dette merker jeg som sagt ikke i ansiktet! Det er foundation og concealer i ett, men jeg bruker faktisk concealer i tillegg – ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg liker å ha lysere nyanser under øynene. Dette er en av få foundationer som skjuler det den faktisk lover å skjule. 

Denne har jeg også vist på snapchat! Winky Lux Flower Balm Lip Stain er en pleiende og fuktighetsgivende leppefarge, som blir matt men likevel føles myk på leppene (eller, den er faktisk ikke matt, men på meg ser den slik ut når jeg påfører). Og så se fin den er, med den lille rosen på innsiden? Denne brukte jeg i går, om dere blar til gårdagens bilder 🙂 Dere finner hele utvalget til Winky Lux HER. De har så mye fint! 

Sist, men ikke minst – favoritten! Jeffre Star Velour Liquid Lipstick i fargen Celebrity Skin er så sjukt fin. Altså, det ser dere vel.. Jeg har lenge lett etter den perfekte matte leppestift i en lignende farge, og hverken Kylie Cosmetics eller Mac har gitt meg det jeg behøver. Men nå.. Jeffree Star! Han er uten tvil min nye favoritt på leppestifter, ass. Jeg synes ikke den ser så fin ut på nettsiden, men bildene jeg har tatt – og i virkeligheten – er den helt perfekt. Om du skal kjøpe en leppestift de neste månedene, gå for denne! Det er forresten lurt å bruke leppeskrubb først, og denne fra Jeffree Star får terningkast 6 fra meg. Leppene ser også større ut da, fordi blodet sirkulerer i leppene og plumper dem naturlig opp. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg