jeg prøver

//annonselenke


Kosedress fra eBay (jeg har blitt avhengig..) og sko fra nelly HER. 

Hei dere! Jeg lever, selv om mye tyder på det motsatte. Det er 20 grader og sol utenfor (om vi skal tro på snapchat som er der jeg sjekker hvor varmt det er), men jeg har knapt vært utenfor døren. Redd for pollen + kanskje jeg er litt sliten etter Malin sin fest i går.. Eller nei, det er verre enn som så. Jeg vet hvordan det føles å være fyllesyk. Jeg er syk på ekte, haha. Feber og kaster opp, hurra. Jeg har spist vegetarburger, sett på en film og bare vært i mitt eget selskap, som jeg egentlig liker veldig godt når alt kommer til alt.

Jeg prøver å skrive et personlig innlegg til dere. Eller, jeg har skrevet ett. Så får vi se om jeg tør å publisere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg