HVORDAN BLI KVITT STREKKMERKER ENKELT!


//annonse 

Jeg var 16 år da jeg først fikk strekkmerker på lårene, og jeg husker det enda skikkelig godt. På den tiden var enda alle forandringene fra ung til voksen veldig skummel, og da strekkmerkene kom til syne nesten over natten – virket det i alle fall som på meg – ble jeg kjempeusikker på meg selv. Var jeg den eneste som hadde det sånn? Tydeligvis, for ingen av vennene mine hadde fått strekkmerker enda, selv om det har kommet i senere år – som det “burde”, for det er jo helt normalt! Men på den tiden vokste usikkerheten min, og da jeg var i Oslo en tid etter dro jeg faktisk for å fjerne strekkmerkene med laser. Dette krevde mange behandlinger, og jeg tok kun en. Ikke bare var det svindyrt, det var også forferdelig vondt og tidskrevende. Og fikk jeg noe særlig resultat? Knapt. Jeg husker jeg tenkte for meg selv, “jeg skulle ønske det bare fantes noe som enkelt kunne blekne strekkmerkene mine”, for selv om jeg har akseptert det ved årene (og faktisk begynt å like strekkmerkene mine med årene) hadde jeg satt pris på om de var litt svakere i det minste. Og gjett hva? Det finnes faktisk noe som hjelper, som hverken er vondt, dyrt eller tidskrevende! 

Det siste året har jeg brukt Bio-Oil nesten daglig på lårene, og slik har resultatet blitt! Strekkmerkene er nesten ikke-eksisterende! Merk dere at før-bildet er tatt med mobil og er derfor mer uskarpt og viser ikke hvor “ille” strekkmerkene egentlig var, og etter-bildet er tatt med speilrefleks og viser hver minste detalj. 

Jeg fikk riktignok resultater mye raskere enn ett år altså, og jeg har blogget om produktet før (her), men etter en stund har det jo bare blitt enda bedre resultat! 

 


Du trenger ikke påføre mye produkt, så en flaske holder lenge. I tillegg er den veldig prisvennlig! Jeg bruker denne mengden fordelt på begge lårene, og da har jeg mer enn nok:

Jeg er så fan av dette produktet! Selv om dette er et sponset innlegg oppdaget jeg først Bio-Oil via en sminkegruppe på facebook, for flere titals jenter kom med sine lovord om produktet. Da måtte jeg bare teste.. Det var også mange som hadde gode erfaringer med ved bruk av Bio-Oil mot arr og ujevn hudtone, så jeg skal bruke oljen en tid framover på halsen / brystet mitt og så kommer jeg tilbake med resultatet. Jeg har ganske rynkete hals og hudtonen min er veldig ujevn der, noe Bio-Oil hjelper mot. Jeg har knipset et før-bilde nå nettopp.. Det blir spennende å se! Du kan kjøpe Bio-Oil HER! 



KONKURRANSE! Du kan nå vinne ett signert eksemplar av boken min “forbilde” via VITA sine facebooksider. Du finner den HER! 

 

3 kommentarer
    1. Jeg skal virkelig prøve! Jeg er jente 16 år å har fått strekkmerker på innsiden av puppene og de synes når jeg bruker bikini, hater dem! Søkte opp hva som kunne bleke dem og jeg har bare funnet negative sider som har fått meg til å hate dem mer, helt til din side! Takk!!

    2. Funker dette på helt nye “røde” strekkmerker? Og hvordan påfører du? Har lest at noen driver å masserer inn i 10minutter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg