de syke tvshowene vår generasjon så på etter skolen!

Jeg hører ofte om “hvor mye bedre alt var før”. Vel.. Skal man dømme utifra programmene som gikk på tv etter skoletid da jeg var yngre, så er jeg ikke like sikker på om det argumentet holder mål. Fra jeg var 9 til jeg ble rundt 14 var det altså disse programmene som var min favorittunderholdning, og det beste av alt? Jeg var langt ifra alene! 
 

1. DATE MY MOM
Programmet går ut på at en jente eller gutt skal date mødrene til sine aktuelle dater, og så velge utifra moren hvilken datter / sønn de vil date. Utrolig kleint og tilgjort program med de rareste replikkene inni mellom. I. FUCKING. LOVE. IT. Denne episoden er helt sjukt bra:

2. ELIMIDATE.
Ja, hva handler egentlig dette programmet om? Masse folk som dater i en episode som varer i 20 minutter? Haha. Så ender det alltid opp med slosskamp, drapstrusler og nesten sex på tv. Dette gikk på tv-norge midt på dagen, folkens!

3. THE SWAN

Kanskje det SJUKESTE programmet noen sinne! The Swan handler om kvinner som blir sett på som “stygge” – som etterhvert i programmet får en ny plastisk operasjon for hver episode, og til slutt blir man “the swan”. En konkurranse om plastisk kirurgi, her altså. Om man skal peke fingre så er det vel dette programmet sin skyld at jeg ble som jeg ble. Og kun det.

4. The girls next door.

Mitt favorittprogram før i tiden! The girls next door handlet om de tre kjærestene til Hugh Hefner og livet deres i playboy mansion. Min favoritt var Kendra! Og min største drøm da jeg var ynge, var å være som disse jentene (minus det fosilet av en kjæreste). 

Selvfølgelig så jeg på programmer som Hannah Montana og 7th heaven også, men de var ikke like viktige å blogge om 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg