PARYKKSNAKK OG KIRKESNAKK

(annonselenke) 

Hei dere! Jeg ville bare starte innlegget med å si at dere alle er fine. Så vet dere! Jeg har fått så mange gode meldinger de siste dagene helt ut av det blå, og det varmer hjertet mitt. Jeg må aldri glemme hvor mye jeg en gang ønsket å ha alt jeg har nå – om jeg holder den tanken, da holder jeg humøret oppe, også.


(annonselenke) Genser HER / Sko NLY SHOES / Belte Ebay 

I dag har jeg og Joakim vært ved Mdina i Malta. Det var fint nok der, men herregud så mye det blåste (og forøvrig blåser generelt på denne øya akkurat nå). Jeg måtte holde ekstra hardt i parykken får man si, hehe. Jeg vurderte om jeg skulle skrive extensions her å lyve, men nei jeg har faktisk på meg parykk på bildene over. Det ser ikke sånn ut, da! Jeg har blitt kjempeflink til å feste parykken på, og vurderer om jeg skal kjøpe meg en av høyere kvalitet (synd det koster 32 000 kr..) og bare slutte helt med extensions for en periode. Mitt eget hår begynner å bli fint og sterkt (jeg har gått på tilskudd for det en stund nå), så om jeg bare passer på mitt eget i et halvt år fremover kan jeg slutte med både extensions og parykk tror jeg.. Det hadde vært deilig! For første gang på 10 år, nesten. Parykken jeg har på her er forresten kjøpt på Ruhs i Oslo, hvor alle parykkene mine i god kvalitet er fra. Denne er syntetisk hår og koster 5000 kr! 


Uansett, det blåste. Vi endte derfor opp på en restaurant hvor vi ble sittende å skravle i en times tid istedenfor å “oppdage” bydelen, men det var like greit. Vi tok også en snarvisitt til kirken, noe som var EKSTRA fint fordi dette landet var det første i verden som bannlyste terapi for å “kurere” homofili (som ofte blir gjort i sammenheng med den katolske kirken rundt om i verden, men også “vanlig” kirke). Tommel opp til Malta for det, det hadde nok føltes feil å gå i kirken om det hadde vært motsatt. ♥♥

 

Jeg har akkurat tatt en halvtime på øyet, og nå skal vi straks fikse oss å dra ut å spise. Vi begge holder på å bli syke, så klart. Det blir jeg alltid på ferie og Joakim også.. Kryss fingrene for at vi slipper det, da! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg