JEG ER EN IDIOT


De siste dagene har jeg hatt så mye uflaks at jeg helst har lyst å slå noen – kanskje meg selv.  Ikke er det uflaks engang, jeg er bare så forbanna svirrete i hodet.. Kastet bankkortet mitt i søpla som er det andre jeg mister på en uke, to sek etter kom søppelbilen og jeg står nå på bar bakke med 500 kr i flere dager. Stikker til Malta i overimorgen. Ødela nettopp kameraet.

MEN!! Jeg lever og er frisk, prøver å tenke sånn. Sykt fuckings privilgert om man skal være ærlig, for nå sitter jeg på et hotellrom og spiser pizza samtidig som leiligheten min blir renovert av flinke folk. Jeg har altså tatt inn på favoritthotellet mitt, hotel christiana theater. Dette er ikke reklame eller no, jeg har bare bodd her sikkert 50 ganger – og en gang i nesten en måned til sammen da jeg skulle bestemme meg for om jeg ville flytte til Oslo eller ikke. Dere vet jo hvordan det endte!

Som sagt, ødelagt kamera så hold ut med bildene. Håper kameraet blir fikset i morgen, eller at jeg kanskje får låne ett.

#bleie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg