LEI MEG

annonselenke

Hallå fredag! Hva skjer? Jeg sitter i sengen, ser på toy story og drikker iste. I oslo er det sånne  “innvandrerbutikker” over alt (er det i det hele tatt et politisk korrekt ord?) og jeg elsker å gå dit hver fredag for å handle inn en hel haug av godsaker som ikke finnes i andre butikker. OK, Iste finnes jo forsåvidt hvor som helst, men det er så mye billigere. Og snus, haha.. Men det er jeg jo ferdig med nå. Uansett, leiligheten min blir enda pusset opp så jeg kan enda ikke være hjemme, men når jeg endelig kommer meg hjem blir det verdt det. 

 

(annonselenke) Kosedress HER


 

Ellers savner jeg hunden min, Charlie, litt ekstra mye i dag. Han er jo babyen min og selv om jeg vet han har det best i Harstad skulle jeg ønske hjemmet hans enda var i Oslo hos meg. Jeg savner han så mye. Og så blir jeg så lei meg når folk sier at jeg lyver om å være glad i dyr eller å være dyreverner fordi jeg ikke har Charlie lengre, når den avgjørelsen er tatt for hans beste. OK jeg er veldig sentimental i dag, for nå begynte jeg nesten å gråte av å tenke på det. Nok om det, kan ikke snakke mer om han 🙁 Jeg ser han om en måned! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg