TRE JOBBREISER OG EN HVILEDAG

annonselenke

Jeg er kjempesliten etter en lang uke med tre jobbreiser til både Bodø, Stockholm og Bergen – så jeg tok meg en liten pause her hjemme med pizza, serietitting i kosedressen før jeg setter i gang igjen. Jeg må nemlig rydde ut av både stuen og kjøkkenet i dag, for jeg har leid inn noen folk som skal male her de neste ukene. De begynner allerede i morgen så jeg må få rumpa i gir, bare flaks at Fetisha og Joakim hjelper meg! 

(annonselenke) Kosedress HER 

Vi snakkes om litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg