BERGEN

annonselenker

Hallo fine folk! Hvordan har dere det? Jeg har det greit, og har akkurat fikset meg for kvelden. Bergen er byen jeg befinner meg i akkurat nå, og deilig er det! Jeg elsker Bergen, det finnes ingen tvil om hvor jeg ville ha bodd om Oslo ikke lengre var aktuelt. Jeg er DJ på Jacob Aall i kveld fra klokken 00:00, og jeg håper så klart på å se mange av dere der. Men, kom tidlig – det er allerede fullt på gjestelister og alle bord var booket for lenge siden, så jeg regner med en gøy kveld med mye dans. 🙂 
 

(annonselenker) Genser HER / Bukse HER 

 

Akkurat nå ligger jeg å ser igjennom itunes-biblioteket mitt og overfører musikk til en minnepenn, slik jeg alltid må gjøre. Jeg bruker en times tid før jeg går på bare for å sjekke igjennom hva som kan funke og ikke, selv om man aldri vet det på forhånd helt. Jeg må uansett se an stemningen når jeg kommer dit.. Haha, når folk spør meg “så å være DJ, det er bare å bestemme musikken da? Så enkelt!” så er det sånn kvartveis sant. Det er det, men hundre andre ting man må tenke på av det tekniske, planlegging, setting osv. Uansett – jeg elsker det!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg