PAAAIN


Noe som er helt for jævlig med løsnegler er når de knekker så langt ned at halve din naturlige negel ryker i samme slengen. Det skjedde nå nettopp, og det sprutet  blod som en miniatyr-fontene rundt på hotellrommet (overdrivelse on fleek). Med en gang man har vondt i en negel føler man seg helt tiltaksløs, hvordan kan noe så lite være så ubehagelig? Æsj. 

 

Jeg kom akkurat til hotellrommet etter nok en jobbdag i Stockholm. Faen som det suger å ikke kunne fortelle dere hva jeg gjør – men det blir forhåpentligvis verdt det til slutt. Under dagens jobb ble jeg så glad på et punkt at jeg hadde et intenst behov for å røyse meg opp og takke alle i rommet for ek Nå skal jeg hoppe i loppekassa (for et rart ord) å se på South Park. Kult.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg