NESTEN ROMANTISK

annonselenke


Da jeg kom på hotellrommet i dag ble jeg møtt av dette! En hel haug med ballonger, gaver og søte kort. Jeg begynte å grine, haha.. Jeg har så vanskelig for å tro på at noen vil gjøre så fine ting for meg. Hvem trenger egentlig kjæreste!?



Hver gang man drar rundt på dj-jobb eller bokturne har man en såkalt “raider” – det betyr en liste over ting du ønsker backstage / på hotellrommet. På min er det alltid babybell, champagne / vin, godteri, potetgull, vegetarisk mat fra uansett hvor og brus. (Jeg blir mobbet av vennene mine i “bransjen” for å ha en skikkelig nerdete raider, de fleste har mye mer fancy enn meg – men hva faen, jeg må jo ta tingene jeg liker). Men gaver får jeg ikke alltid, og ballonger har jeg aldri fått, så gjett om jeg ble glad! Visste dere at en av favoritt-tingene jeg har fått gratis noen sinne er en badehette som jeg fikk i Bodø av noen lesere sist jeg var her? Og så fikk jeg jammen meg en badehette i Haugesund også. Vel, takk! Badehetter er the shit, det skal ikke stort mer til for å glede meg!  Nå har jeg ikke gått igjennom gavene her helt enda, men jeg skal legge meg ned på sengen å gjøre det straks, + lese igjennom alle brevene jeg har fått fra dere i dag. Det pleier å bli ganske emosjonelt, det også. Når man er ærlig får man ærlige historier tilbake, og jeg – som høysensitiv – tar alt så innover meg av deres byrder. Jeg setter pris på at dere deler, da. Det gjør at jeg forstår dere bedre, og hvordan vi skal kommunisere her på bloggen og i det virkelige liv. Takk for at dere deler tilbake! 



Jumpsuit HER / belte HER 

 

Ellers? Jeg er babysyk. Jeg møtte en baby på boksigneringen i dag og det skulle jammen ikke mer til, men jeg håper denne baby-feberen passerer liker raskt som den kom – så kan den heller komme tilbake om 3-4 år. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg