JEG MÅ SKJERPE MEG

annonselenke

Hei folkens! Hvordan går det? Her har saker og ting vært bedre fordi jeg er i en litt tung periode, og jeg lurer meg selv til å tenke det er på grunn av mensen. Haha, hvorfor blir jeg så påvirket av disse hormonene?.. Jeg prøver å finne på ting som holder humøret oppe, for selv om jeg føler meg som en stygg taper (ærlig) så er det ingenting annet å gjøre enn å ta seg sammen.

Kjole HER 

Jeg har akkurat vært med en pose klær hos Fretex, herregud så godt det var å bli kvitt ting jeg ikke trenger lengre. Men.. Da jeg kom hjem igjen oppdaget jeg at jeg ikke hadde med meg nøklene, så derfor ble jeg stående utenfor leiligheten i nesten 20 minutter før en av naboene endelig åpnet døren for meg, etter å ha ringt på hos alle flere ganger. Da jeg sto utenfor min egen leilighet i en tynn jakke tok jeg nesten til tårene, for det var bare så TYPISK! En sånn dag, om dere skjønner. Og en sånn uke, da skal det liksom bare en liten ting til før alt bikker over. LOL, nå må jeg skjerpe meg. 


 

Jeg trøster meg selv med is og en Disney-film! Funfact: is var det første ordet jeg lærte meg å skrive / lese, og jeg husker enda dagen den russiske vikarlæreren vår sto og pekte strengt på tavla og sa ” IS! IS! IS!” flere ganger etter hverandre. Jeg syntes hun læreren var så peeeen, og ville virkelig imponere henne og derfor lærte jeg det sikkert raskere enn jeg ellres ville ha gjort. Jeg tenker altså på henne hver gang jeg spiser is, og nå vet dere det. 

I morgen stikker jeg til Bodø, vi snakkes derfra! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg