JEG MÅ VÆRE ÆRLIG MED DERE

annonselenke

I gotta be honest with you.. Jeg hater å skrive sånt som dette, mest fordi det alltid er så midlertidig. Det passerer over like fort som det kom, men det føles bare ikke sånn alltid.  I dag er en skikkelig dritt dag. Jeg veksler mellom å ha lyst til å ta tak i meg selv, rydde leiligheten, skjerpe meg, ikke synes synd i meg selv, eller å bare sove til jeg våkner av meg selv i morgen tidlig. Ah jeg hater å skrive sånt her, for det føles som bare syt og klag når livet egentlig er veldig fint. Men vi har vel alle lov til å ha dårlige dager, selv om jeg noen ganger glemmer at jeg også bare er menneskelig og at det er greit å ikke være så sterk hele tiden. Det har kanskje litt med å gjøre at jeg aldri var den kule jenta i klassen, og jeg føler meg enda som den ukule i denne “kjendis” verdenen. Som om jeg aldri kommer til å passe helt inn, jeg kommer alltid til å være hun usikre som står i et hjørne og ikke vet når det er greit å snakke. Jeg kommer alltid til å føle meg som hun mindre pene, tror jeg. Hun som er litt mindre kul, smart, pen, tøffere, sosial og morsommere enn de andre. Eller? 

(annonselenke) Topp HER / Og takk til Siri Kristine Jørstad som sminket meg så fint før en shoot i dag! 

 

Kanskje jeg skal tillate meg selv å se på en eller annen disney film, og forsvinne inn i den verdenen litt. Ta nye tak i morgen. Kanskje jeg våkner da, og innser at det er OK å være en nerd. At det er OK å være sjenert. Det er OK å ikke være den som skriker høyest i et rom om oppmerksomhet. Det er OK at jeg, til tross for min “status”, ikke bryr meg om at alle skal se meg hele tiden. Det er OK å ikke bry seg om alt det overfladiske, selv om man jeg har denne jobben. Det er OK at det finnes mange som ønsker å ta fra meg alt jeg har, for berømmelsen er ikke noe jeg bryr meg så veldig om uansett. Det er OK å bare være meg, for den dagen jeg forlater denne jorden så kommer jeg til å gjøre det uten likes på instagram og uten de kuleste festene å dra på. Da kommer det bare til å være meg. Jeg skulle ønske alle var snillere mot hverandre, bare.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg