FRISØR EN GANG I UKEN


Jeg vasker håret kun en gang i uken, og det gjør jeg faktisk hos frisør! Så ja, jeg drar til frisør en gang i uken for å få kuret og stylet håret, og det er faktisk ikke sponset. Jeg betaler for det selv, men det er ikke så veeeeldig dyrt. Om jeg skulle vasket og stylet det hjemme ville jeg uansett ha brukt penger på kurer og shampoer og alt det der, så da er det nesten like greit at noen andre gjør det for meg. Og i dag var det på tide igjen! Jeg har følt meg så ufresh den siste uken, kun fordi jeg er så lat (og fordi dusjen til Mathias på Malta var helt umulig å bruke, så det ble noen kjappe økter). Nååå føler jeg meg uansett fin! 

And now – valentines date med jentene! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg