ALOOOONE

Jeg har akkurat vært ute på en liten gåtur! Jeg elsker å være på et sted jeg aldri har vært før, og så bare gå rundt! Ja, jeg har vært på Malta før men ikke i dette området, og det blir uansett noe annet enn å gå rundt i Oslo. Anyways, å være her får meg bare til å innse hvor mye jeg vil dra på ferie alene fordi Mathias er så jævlig irriterende. Haha neida jeg tulla, jeg får lyst til å dra på ferie alene fordi jeg er alene her når han er på jobb, og det er noe befriende ved å være et sted man ikke har press på å være sosial, eller å gjøre noe, og bare kan følge en egen timeplan. Samtidig om jeg var på ferie alene, hvem skulle tatt bildene til bloggen?? Det måtte ha blitt noe sånt som dette her: 


Jeg går ALDRI i jeans, men for litt siden begynte jeg med jeans fra Karve (Carlings) og jeg elsker dem. Kanskje jeg blir en jeans-jente nå.

Nååååå kom han hjem, så gotta go!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg