DET ER SÅ UBEHAGELIG

En ting som har begynt å bli ganske slitsomt er at så mange vet hvor jeg bor. Jeg har aldri lagt ut noe informasjon om det på bloggen annet enn at jeg bor på østkanten (og det er jo halve byen!), men det har sikkert ødelagt litt at så mange har sett leilighetsbygget og området på tv. Jeg kjøpte en leilighet i et litt “privat” område hvor det ikke skjer så mye og stort sett er gamle mennesker eller familier, men det har ikke hjulpet stort. Jeg tuller ikke når jeg sier at det minst fem ganger i uken er mennesker utenfor som enten roper på meg, roper stygge ting til meg, kaster ting på vinduet (la oss ikke glemme han som prøvde å klatre inn vinduet), tar i dørhåndtaket mitt om de skal på besøk til noen av naboene eller legger ting i postkassen min (og hvordan de får til det må jo gudene vite). Det er kjipt for jeg ELSKER leiligheten min og jeg liker veldig godt å bo her.. 

Nå har jeg sett litt rundt på leiligheter og skal på visninger neste uke. Så får vi bare se hvordan det blir, aller helst håper jeg jo at ting roer seg her og at jeg føler meg komfortabel med å bo i leiligheten min.

Foto: Lisa Tatjana 

1 kommentar
    1. hello!,I really like your writing so so much!
      proportion we be in contact extra about your post on AOL?
      I require an expert on this house to resolve my problem.
      May be that’s you! Taking a look forward to
      peer you.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg