PASSER PÅ


Her sitter jeg på gulvet med ansiktsmasken på. Jeg prøver å pleie huden en gang i uken, og holder meg til de samme produktene som jeg sirkulerer litt på (huden blir “forvirret” om man begynner med nye hudpleierutiner alt for ofte). Det var godt å ta litt vare på seg selv etter en lang uke! Det er på dager som denne at jeg angrer på oppussingen av badet, jeg hadde badekar før men byttet det ut med dusj.. Jeg skulle gitt en del for å ligge der å slappe av hele dagen. 

Og ellers da? Jeg skal gjøre klart et par innlegg for dere, ha en livesending på facebook og så stikker jeg på elixia – og så bestillte mat hjem og se på film! Det høres ut som en perfekt søndag for meg. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg