PHOTOSHOOT MED FAVORITTEN

Hei dere! Jeg har hatt verdens lengste dag, og jeg har glemt mobilen hjemme så alt er litt styr. Jeg har vært fra det ene møtet til det andre, og så avsluttet jeg kvelden med min favvo Marthe Bleu! Det var hun som hadde rumpa si mot kamera, full av mensen på costume t-skjorten min 🙂 Vi får alltid til mye rart, og jeg gleder meg til dere får se resultatene av dette! Og så er det gøy å eksperimentere litt, få frem min “kunstneriske” side. For jeg har jo så mange visjoner som ikke helt kommer frem – og ikke kan komme frem – på en rosablogg. Det skal jo passe et visst publikum, ya know.

I morgen drar jeg til Bergen! Jeg skal til Sartor kjøpesenter for å signere bøker, ta selfies og snakke med dere. Jeg går på scenen klokken 21! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg