FRA STARSTRUCK TIL VENNNINNE

//annonselenke

Ah dere! For det første så elsker jeg dere så innmari. TAKK for at dere prøver å hjelpe meg med valget angående prevensjon! Jeg har lest hver eneste kommentar, og det gjorde meg egentlig ikke særlig mye klokere. For mange fungerer p-stav helt fantastisk, men for andre ikke. Det er likevel det alternativet jeg vipper mest mot nå, og jeg skal til legen om to uker for å snakke om dette igjen og forhåpentligvis bare få fikset noe da. Jeg kan gjerne gi dere en oppdatering underveis når jeg har gått på det en stund, selv om det ikke er sikkert jeg kan anbefale noe uansett – for alle tar jo hormoner på ulike måter. WELL WELL!

I går dro jeg og Sandra på Artesia Spa. Jeg vant et gavekort der på vixen blogawards, og siden Sandra og jeg prøver å starte en tradisjon med å dra på Spa nå og da – så tok vi like gjerne en spontan tur. Jacuzzien funket ikke da vi var der, så det forklarer kanskje hvorfor jeg ikke sitter nedi den, men står.. Den var kald! Både jeg og Sandra elsker varme, så vi satt heller i badstuen til vi kokte over, hehe. 

Bikinien min finner du HER (wops! jeg følte at den var litt liten i størrelsen på underdel, så gå gjerne en størrelse opp der). 


“Strandkjolen” min kjøpte jeg i Miami for et par år siden. 

Fine sandra! Rart å tenke på at da hun var 16 og jeg 8 år løp jeg etter henne for å få autograf og et bilde – som jeg ikke fikk, for hun ble dratt bort av sikkerhetsvakter.. Haha. Fra starstruck til god venninne, liksom. 

Etter at fine Henrik ble borte har ting vært – som sagt – ganske vanskelig. Jeg tok derfor dagen helt fri fra jobb i går, og brukte tiden med Sandra som alltid hører, uten å avbryte og med full forståelse. Pappa kommer på besøk til helgen og jeg gleder meg til å snakke om gamle minner med ham, kanskje jeg kan huske ting litt sterkere da, selv om jeg husker nye ting hele tiden og hver dag. Jeg stoler på universet, og jeg stoler på at vi alle skal danse i nordlyset sammen en dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg