DET SISTE…

 

De siste ukene har vært så fine, jeg har virkelig kommet i kontakt med meg selv og det føles amazing! Dere har etterspurt flere lister på bloggen – så hvorfor ikke starte allerede nå? 

DEN SISTE..
..filmen jeg så

“Den lille havfruen 2”! Jeg har begynt å se disneyfilmer før jeg legger meg, som jeg leier via itunes-biblioteket på TV-en. Der har de best utvalg! Og uansett hvor mange ganger jeg ser Den lille havfruen (og oppfølgeren, til og med), så koser jeg meg. Og låtene? De kan jeg enda! 

DEN SISTE..
..gangen jeg spiste ute

 

Südøst sammen med vennene mine Emma og Gisle på søndag! Jeg synes maten der er helt grei (jeg bestiller alltid vegan pad thai) men jeg liker lokalet og stemningen der. En god vibe, og fungerer like bra før fest som til avslapping!

DEN SISTE..
..butikken jeg besøkte

 

 

Millas Boutique! Jeg shopper nesten aldri i fysiske butikker lengre, men når det kommer til interiør kan jeg gå rundt å titte lenge. Jeg må innom nå og da får å fylle opp såpedispenseren min (jeg bruker vegansk organisk såpe). 

 

Bilder: südøst /  / wikimedia / akerbrygge.no / costume.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg