ALENETID OG SANGPEDAGOG


Jeg har en så koselig kveld med meg selv at jeg lurer på om jeg noen sinne kommer til å ha behov for sosialisering igjen, haha.. Jeg ser på disneyfilm, spiser potetgull og dipp og koooser meg. Jeg pleide å gjøre så mye narr av Joakim før, fordi han ikke ville være med ut fem dager på rad og heller slappe av hjemme, men nå forstår jeg han virkelig. Kanskje jeg har blitt gammel, kanskje jeg har tatt til vettet, hvem vet. 

I dag har jeg vært hos sangpedagog som jeg har begynt å gå til fast. Det var spennende! Jeg må jo holde på med slike ting for å “utdanne” meg selv, siden jeg ikke går på skole. Det, psykolog og healer kommer nok til å bli en gull verdt “pakke” å ta med seg videre i 2017! 

Sove t-skjorta! Kjøpt på en bruktbutikk 🙂 

Jeg håper dere har en fin mandag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg