MIN REDNING

// annonselenker

Nå kommer jeg sikkert til å høres over gjennomsnittet bortskjemt ut, men – jeg har blitt så vandt til at Mia (frisøren min) styler håret mitt at jeg helt har glemt hvordan jeg gjør det selv. Før kunne jeg stå i flere timer på badet å rette, krølle, eksperimentere, ta inn clips, ta de ut igjen.. Og hele opplegget. Nå setter jeg inn en clip on hestehale og mer komplisert enn som så blir det ikke.

Genser HER / korsett HER 

Så ja, clip on hestehale har blitt en ekte helt i nød på visse dager. De siste dagene har jeg hatt masse små krøller på grunn av photoshooten jeg hadde, og det var et rent helvete å rette uten å vaske håret (jeg vasker det kun en gang i uken og vil gjerne slippe å bryte det mønsteret, det tok lang tid å vende håret til å ikke bli fett etter kun et par dager – og nå avslutter jeg verdens lengste parentes). Denne hestehalen er fra Bobbys, den er ganske dårlig kvalitet men hva kan man forvente for 300 kr og syntetisk hår. De fra luxushair er bedre, men der er det noe rart med klypene så det er mer komplisert å feste på. Haha, dette er sikkert superspennende for dere å høre på antar jeg. Nå skal jeg holde kjeft!  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg