TJEN PENGER ENKELT FRA DIN EGEN STUE!

//annonse

Ofte når jeg leser nettaviser eller blogger kommer det opp reklamer som sier “vil du hjelpe oss å bli bedre? Ta spørreundersøkelsen!” og slike ting. Jeg gidder aldri, for hvem vil svare på masse spørsmål som ikke er relevante for mitt eget liv og uten å få noe igjen for det? Ikke meg! MEN – så kom meningstorget.no på banen, og nå kan du altså tjene penger på å svare på spørreundersøkelser! Hvor bra er ikke det?


 

Ikke bare tjener du ekstra penger, men du kan vinne gavekort på masse steder som for eksempel Zalando, Peppes Pizza, Dressman +++. Jeg har selv testet det ut, og det er kjempeenkelt – og selvfølgelig helt gratis. Det er bare å dele meningene sine med store brands, og wips, du tjener ekstra penger

I tillegg er det gøy, og du får tester som er relevant for deg. Det er også enkelt å skape en konto, jeg gjorde det via facebook og det tok ikke mer enn et par sekunder. Testene tar heller ikke lang tid, og man har det morsomt mens man holder på! Husk at du må være 18+ år for å delta i spørreundersøkelser på meningstorget.no


 

Sjekk det ut her – du har faktisk ingenting å tape! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg