MAMMA BLIR IRRITERT PÅ MEG

//annonselenke

Jeg har enda mamma på besøk og det er kjempekoselig, men jeg kjenner at jeg har blitt alt for vant til å bo alene – jeg er en kontrollfreak av dimensjoner og kan nesten ikke vente til jeg får gå rundt å sortere etter at hun har dratt, om en eneste ting ikke ligger som den skal i leiligheten får jeg høy puls. Det betyr ikke at jeg er spesielt ryddig, jeg bare vet hvor alt er, hehe. Jeg tror nok mamma blir litt irritert på meg som virkelig skal stresse enhver liten ting, men hun tar det med et smil og elsker meg likevel. 🙂 


Sko HER. 

Jeg løper som vanlig rundt uten bukser når jeg er innenfor leilighetens fire vegger – men med sko, jeg bruker ofte sko inne av en eller annen grunn. Det er mer behagelig?? Uansett, nå skal jeg gå for å handle inn mat til oss, i morgen reiser mamma og charlie tilbake:( 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg