DEN JEG SER OPP TIL

Hver gang jeg blir intervjuet får jeg alltid samme spørsmål – hvem jeg ser opp til. Tydeligvis er ikke mamma & pappa gode nok svar, så da må jeg nesten svare den personen jeg ser nest-mest opp til. Queen Miley Cyrus!

Vi vet alle at hun har en fantastisk stemme, og i tillegg leverer hun de sykeste musikkvideoene! Vi har vel ikke glemt dette her? 

Men hun er så mye mer, og dessverre tenker på folk på kroppen hennes / tunga ut av munnen / twerking når navnet hennes kommer opp. Det jeg elsker med Miley er hvordan hun bruker berømmelsen sin til noe bra. Jeg kan relatere meg til henne på mange måter fordi hun har gått utradisjonelle veier og er provoserende, men ikke “uten grunn” – hun har en mening bak alt hun gjør, og er en fantastisk kul feminist. Hun har startet Happy Hippie Foundation som fokuserer på rettighetene til homofile og transkjønnede, samt kvinners rettigheter.


 

Talene hennes inspirerer meg gang på gang, og jeg savner virkelig at flere kjendiser bruker stemmen sin på denne måten. Det gjør at jeg klarer å ha tro på meg selv til å snakke høyt om tingene jeg tror på – og at jeg prøver å vinkle talene mine når jeg mottar en pris til å handle om noe viktigere enn glitter og glam. Sjekk ut denne fine dama daaa!

Flere som Miley Cyrus, ja takk! 


Bilder: @mileycyrus instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg