BOOBS

Herregud, jeg husker da jeg var 13-14 og poserte slik som demonstrert ovenfor på absolutt alle bilder jeg tok, med mine (ikke-eksisterende) pupper presset frem mot kameraet. Denne gangen ble det faktisk ikke slik med vilje altså, jeg lover.. Da jeg var yngre kunne jeg sitte i timesvis å eksperimentere med masse innlegg i bh-en, flere bh-er oppå hverandre og vinkler bare for å få frem en liten kløft som jeg da skyggela med masse kontraster i redigeringsprogrammet “picasa” etterpå.  Alt for å ha like store pupper som de andre jentene i klassen. Well, nå begynte dette innlegget å handle om pupper og det skulle det ikke i det hele tatt egentlig, men la gå  – den dag i dag synes jeg alle størrelser er fine og det mener jeg fra bunnen av mitt hjerte, og jeg har også forstått at ikke alle får pupper når man er så unge – selv om jentene i klassen fikk det før meg og jeg nektet å innse det, haha. 

Uansett! Jeg har vært på photoshoot i dag, som ble veldig fin – og jeg vet jeg sier dette hele tiden – men annerledes. Photoshooten ble annerledes, altså. Vi eksperimenterte med lys og det har jeg aldri gjort før på denne måten, det er vanskelig å forklare men jeg skal absolutt vise dere når alt er klart og redigert ferdig. Det var en photoshoot bare før gøy, slik at jeg har materiale til bloggen men også sånn at man får lekt seg litt i studio.


NÅÅÅÅ skal jeg nok en gang få servert middag – mamma<3 

 

1 kommentar
    1. Brystforstørrelse ved tabletter – https://hespac.com/breastno.htm Jeg har brukt Probreast Plus i 3 måneder og jeg oppnår utrolige resultater. Til å begynne med var det vanskelig å se resultatene, men etter omtrent 3 uker etter å ha brukt deres produkt begynte mine bryster å oppleve et spektakulær forandring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg