SMINEKURS RUNDT I NORGE

// inneholder annonselenke


 

♥ From todays glam genser HER – jeg har snudd den “feil” vei, og har ryggen i front (annonselenke) 

Jeg og Dajana har lenge sparret oss imellom om hvorvidt vi kanskje skal reise på turne med makeupkurs. Vi vil gjerne reise rundt, besøke alle slags steder, møte dere lesere / følgere og holde kurs hvor man lærer seg alt basic av sminke, de forskjellige “signaturlookene” Dajana legger på meg, vi ville ha stilt med fantastiske goodiebags og diplomer til alle som deltar.. Herregud, så kult det hadde vært. Selv om jeg vanligvis liker å holde kortene tett til brystet angående framtidige business-planer klarte jeg ikke å holde meg helt her. Det kommer til å bli så kult! 

Og jeg er jo faktisk ikke ferdig med bokreisen min heller, og flere byer i norge står på planen. Første stopp er stavanger 3. februar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg