Når jeg ikke vil møte noen

Det er kun to ganger jeg ikke liker å møte dere (fantastiske!) blogglesere. Nummer en: når jeg har forsovet meg, er for sent ute og løper rundt som verdens mest stressa person – med extensions til alle kanter, lipgloss i hele ansiktet og en veldig sur mine. Nummer to: samme dag som jeg har tatt spraytan. Man kan ikke dusje på 8 timer og i det tidsrommet blir fargen gradvis mørkere og mørkere, så til slutt ser jeg totalt gæren og fargeblind ut, som om jeg har vært seks uker på Gran Canaria og steket meg i solen hver bidige dag med sol-olje istedenfor faktor. DET, kombinert med det blonde håret er så uheldig, og i tillegg kan jeg ikke gi dere klem for da smitter fargen av og jeg må i verste fall betale for både renseri og psykologitimer etter det grusomme synet dere nettopp har bevitnet. I dag er en sånn dag. En spraytan-dag.

Sett bort fra at det er en sånn dag, har blant annet jeg, Vegard og en hel gjeng av folk vært på overasskelsesmiddag for Marcus og Martinus. Skulle feire 1 millioner følgere på musicly (som jeg ikke engang vet hva er, noen begynner å bli gammel). Nå skal jeg hoppe i seng, og ser frem til premieren av filmen til m&m i morgen! 

(annonselenke) Kjole HER 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg