DEN BESTE ANSIKTSMASKEN!

//annonse


 

Som dere vet har jeg vært til helvete og tilbake når det kommer til huden min. Kvisene mine er borte, i alle fall enn så lenge, men hudormer og blank hud kan alltids dukke opp – og jeg vet jeg ikke er den eneste som er utsatt! 

The incredible face mask er faktisk morsom å bruke! Altså, vi har vel alle sett bilder av jenter med den sorte masken på? Veldig instagram-vennlig, hehe. Men det er ikke bare det, den er skikkelig effektiv og man kan se resultatet med en gang. Folk har spurt meg om den er vond å ta av, men om du påfører nok produkt så går det helt fint. Men litt ubehagelig kan det være, men det betyr kun at den funker. 



 

Og hva gjør masken? Jo den forebygger ikke bare acne, men den fjerner også hudormer. Husk bare å legg masken nøye som jeg allerede har påpekt, da kommer alt av med en gang.

Og, sjekk bare alt som ligger igjen i masken da.. Kanskje ikke så fresht, men slik blir resultatet. Tenk alt den drar med seg!

 

Jeg har en rabattkode på  30% til dere som ønsker å prøve! 

Bruk koden sophiefacemask eller kjøp ved å trykke på linken HER (rabattkoden kommer automatisk opp) 


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg