treningsrom hjemme!

Jeg bestemte meg for å bli en uke ekstra i Harstad for å skrive. Det var planen i det minste, men istedenfor ser jeg Solsidan sesong 2 (som jeg har sett flere ganger før) og ligger i sengen til klokken 17 på ettermiddagen, haha.. På tide med litt bedre rutiner selv om jeg er i nord, det hadde vært deilig å komme til oslo med blanke ark og ikke en haug av arbeid som henger over meg. Fetisha har vært her de siste dagene men jeg kjørte både henne og Mathias til flyplassen i går, det var så klart veldig trist -men nå har jeg ingen unnskyldninger for å sluntre unna arbeidet jeg egentlig kom hit for å gjøre. Og Fetisha ser jeg så snart jeg lander i hovedstaden, og forhåpentligvis M om noen uker bare 


Mamma og pappa flyttet i sommer, og i det nye huset har vi fått treningsrom! Jeg hadde ikke vært der før nå i kveld, det var skikkelig deilig å trene litt igjen og være i mine egne tanker. Å posere seriøst var forresten langt ifra enkelt når lillesøsteren min knipset bilder.. Hehe.


 


 

Nå skal jeg jobbe med regnskap, skrive litt og så må jeg døgne i natt for å rette på døgnrytmen tror jeg.. Med mindre denne treningsrunden hjalp, da 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg