BLESSED


 

Den fineste gaven jeg har fått i julen må ha vært alle bildene dere tagger meg i. At så mange ønsket seg nettopp min bok føles helt uvirkelig, og det rører meg sånn å lese meldingene dere skriver om hvor mye dere kjenner dere igjen.. Det var nettopp derfor jeg skrev den, det var derfor jeg gikk igjennom alle skjelettene i skapet og gråt noen tårer, blottla sjelen min og angret meg flere ganger – men dette ble resultatet, og da er det helt greit. TUSEN TAKK! ♥  Mitt eventyr som forfatter er langt i fra over, og det føles skremmende siden den første har gått så bra, men samtidig er det en utfordring jeg gleder meg til å ta. Og etter jul fortsetter jo bokturneen! Blant annet skal jeg til stavanger, som jeg vet mange ønsket seg 🙂

 

 

Husk å legg meg til i bildet for at jeg skal kunne se, om dere bare tagger meg får jeg det ikke alltid med meg. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg