6 bloggnominasjoner!

Hele bloggnorge har vel mast hull i hodet på dere om vixen allerede, så jeg kjenner litt på dårlig samvittighet som skal begynne jeg også.. Men jeg kan ikke bare la det gli forbi, jeg er nominert i hele 6 kategorier! Åh, jeg hadde blitt så utrolig glad for deres stemmer om dere mener jeg fortjener det.


Årets sterke mening går til bloggeren som har utpekt seg med én eller flere ytringer som har bidratt til å skape økt bevissthet, engasjerte mange til å mene noe og/eller som har ført til en konkret endring politisk eller samfunnsmessig. Du kan stemme meg videre HER. 

Årets bloggbusiness går til bloggeren som har tatt bloggen et steg videre, og som i forlengelse av bloggen har blitt sin egen merkevare. Her vil ambisjoner, kreativitet, og gründerånd veie tungt. Du kan stemme meg videre HER. 

Årets blogger har i løpet av det siste året markert seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne – hver dag. Du kan stemme meg videre HER. 

Folkets favoritt er bloggeren som er elsket av leserne. Du kan stemme meg videre HER. 

Årets Gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Du kan stemme meg videre HER. 

Årets livsstilsblogg er hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet ? på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her. Du kan stemme på meg HER 


Jeg klarer ikke å peke ut den ene kategorien som mer viktig for meg enn andre, selv om jeg har tenkt på det en liten stund nå.. Det betyr jo så mye for meg, alt sammen, at jeg nesten vil gråte. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger før men jeg startet på et helt annet sted i livet enn dette her.. Virkelig. 

Bilde: tanum 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg