en trist utvikling?

HARSTAD HAR FÅTT BURGERKING! Og nei, vi har aldri hatt det før, det er en SENSASJON! I Oslo drar jeg aldri på slike steder, aldri med “vilje” i alle fall (det skjer jo at man ramler innom etter en tur på byen), men nå kjørte vi altså et godt stykke for å oppleve “magien”. Og jeg vet ikke hva som er mest tragisk, at vi faktisk gjorde det eller at det var kø UT AV BUTIKKEN? 

Sentrum i Harstad holder visstnok på å “dø” ut, og det ene etter det andre stenger ned.. Det er utrolig trist. Til slutt kommer det sikkert bare til å være burger king og lignende kjeder igjen, og ikke noe autentisk nord-norsk som virkelig er det man burde ha spilt på. Og som verre er, man bidrar jo til akkurat den utviklingen ved å gjøre nettopp det vi gjorde i dag. Nå er ikke burger king verdens undergang men bare hele utviklingen er så trist, selv om byen visstnok går opp i folketall, men det handler sikkert om at de fleste sitter hjemme og snakker / bestiller ting via internett og at man ikke har behov for et byliv. Jeg er jo veldig glad i byen min, og Harstad er enda hjem, så jeg krysser fingrene for at ting skjer framover.. Jeg får reise så mye i jobben min, også til små steder og jeg VET at det er mulig, det har jeg sett mye av – folk må bare være flinkere til å finne på ting. 🙂 

I bilen på vei! Parykken min er fra powderroom, til de som har spurt. 


 


Forresten! De siste dagene jeg var i Oslo ble jeg dratt i alle kanter av venner som hadde kjøpt boken min i julegave og ville ha en signatur. Det bidrar jeg gjerne med, og jeg vet at mange har spurt mamma og pappa om det samme, så OM noen i Harstad som kjenner meg / foreldrene mine har kjøpt boken min i gave til noen og vil ha en personlig hilsen, gi beskjed så ordner vi det. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg