MINUTT FOR MINUTT

Det nærmer seg 2017, og ting går mot slutten en etter en. Jeg har nettopp spist en brødskive som blir en av de siste brødskivene mine i Oslo før jeg reiser hjem mot jul til fordel for mamma sin mat ( ♥ ♥ ♥ ♥ ), jeg skal snart trykke play på et av de siste skam-klippene for i år, jeg har den siste boksigneringen min for i år i kveld, og i morgen har jeg siste DJ-jobb i 2016. Jeg skal ikke begynne å kverne allerede nå over hvordan året har utspilt seg, det kunne nok ha utspilt seg både bedre og verre. Et helt middels år – men disse tankene får vi gå igjennom igjen når nyttårsaften står for tur. 

Vi får se hva 2017 bringer, jeg har sånn cirka planlagt hele året allerede, slik er det vel i denne “bransjen”. Vi får si som Skam-Isak: “minutt for minutt”, og slik får man leve. Tenk hvor mye lykkeligere man hadde vært da. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg