JEG ER DEN HELDIGSTE I VERDEN

Jeg sitter hjemme og smiler for meg selv. Hver gang jeg har boksignering er det noen som har med gaver til meg, og det er så fint gjort av dere. For meg holder det jo at dere møter opp og at dere liker det jeg gjør! Her er et brev jeg fikk for noen uker siden som jeg fant frem igjen i dag, slike gaver som dette hjelper meg på dager jeg har lite motivasjon og føler at ingenting jeg gjør er bra nok. Dere er verdens beste og dere aner ikke hvor mye dere hjelper meg ♥♥♥


 

At jeg har skrevet boken “forbilde” er helt sykt for meg, og tanken på hvor mye den hjelper andre.. Det rører meg virkelig. Ah, takk for at jeg får gjøre det jeg elsker! På søndag kommer jeg til Hercules senter i Skien, jeg går på scenen 14:30 og så blir det vanlig opplegg med selfies og signering av bøker. Jeg ser frem til det, og det håper jeg dere gjør også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg