SÅNN KAN DET GÅ

I morgen er det 1. desember, og siden jeg er surrete som vanlig trodde jeg det var i dag og åpnet sjokoladekalenderen, haha.. Sånn kan det gå! Jeg husker for to år siden så spiste jeg hele sjokoladekalenderen min på en kveld sammen med Anne-Sofie fordi vi hadde så lyst på godteri, og det er fare for at jeg ryker på samme smellen i år også. Det smaker liksom litt ekstra godt! Men sjokoladekalender må jeg ha, det er en selvfølge hvert år selv om jeg ikke er et barn lengre. Jeg gleder meg til jul! Desember er den beste måneden, jeg har bursdag om ikke så lenge også. 🙂 

Well well.. 

Meg + kalender. 

 

I dag da jeg ventet på trikken så jeg Petter fra Petter Uteligger (serien som gikk på tv2) sammen med Svein som man ble kjent med i programmet. Dere som har sett serien vet jo historien, og jeg ble så rørt over å se at de enda, over ett år senere, enda har kontakt. Det er så vanlig i bransjen at med en gang kameraene ikke ruller lengre så orker man ikke å bry seg, og det gjør meg så trist. Derfor er det fint at det finnes genuine mennesker som Petter<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg